Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

Παραδεισένια Ναυάγια

Μεγαλώνουμε μόνοι.
Όσοι άνθρωποι κι αν μας περιστοιχίζουν,
η μοναξιά γίνεται η ταυτότητα μας.
Μέσα στο πλήθος διακρίνεις καραβοτσακισμένες ψυχές,
βυθισμένες ελπίδες, συντρίμμια αθωότητας.
Άγνωστες ιστορίες
συνθέτουν ένα σκοτεινό κολλάζ,
ένα ρέκβιεμ για μοναχικές καρδιές.

Άκουσε το τραγούδι, είναι η μελωδία του πόνου σου.
Άνοιξε την καρδιά σου, αγκάλιασε τον και γίνετε ένα.
Όταν πάψεις να τον αρνείσαι θα σου μαρτυρήσει τα μυστικά του.
Μονάχα έτσι θα μεγαλώσεις·
προχωρώντας μόνη. 

6 σχόλια:

  1. "Όσοι άνθρωποι κι αν μας περιστοιχίζουν,
    η μοναξιά γίνεται η ταυτότητα μας."

    Πόσο αληθινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η αληθινή μοναξιά βρίσκεται μέσα μας, κι όταν την νιώθουμε δεν έχει καμία σημασία αν είμαστε σ' ένα δωμάτιο γεμάτο ανθρώπους, αν έχουμε ανθρώπους που μας αγαπούν πραγματικά, αν έχουμε έναν ώμο να γείρουμε.. Γιατί είναι η μοναξιά η μόνη αλήθεια μας...

      Διαγραφή
    2. Το ζήτημα είναι να βρούμε έναν τρόπο ώστε να πραγματοποιήσουμε τη μετάβαση στο επόμενο στάδιο, σ' εκείνο που τα έχουμε βρει ξανά με τον εαυτό μας και δεν νιώθουμε μόνοι πια γιατί εμείς οι ίδιοι μας αγαπάμε πλέον...

      Διαγραφή
    3. Μακάρι να καταφέρουμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο!

      Διαγραφή