Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΝΥΚΤΟΣ

Αγαπώ το ξενύχτι, το ποτό και το τσιγάρο. Τις μικρές δόσεις θανάτου που μου υπενθυμίζουν ότι είμαι ακόμη ζωντανή. Αγαπώ το τίποτα, γιατί με βοηθά να αισθάνομαι "κάτι". Υπάρχω ή όχι; Ζω ή πέθανα; Κατά βάθος το ξέρω, οι απαντήσεις βρίσκονται μέσα μου. Θέλω, όμως, στ' αλήθεια να τις βρω;

Αγαπώ τα πανσέληνα βράδια, μα πιο πολύ αγαπώ τα άδεια φεγγάρια, γιατί μου θυμίζουν εμένα. Σαν απογοητευμένα "Σ' αγαπώ" που έμειναν μισά και υψώθηκαν στο ουράνιο στερέωμα να μας θυμίζουν την έλλειψη τους.

Θέλω να κατηγορήσω κάποιον για τη δική μου κατάντια, για το δικό μου απύθμενο κενό· δεν φταίει, ωστόσο, κανείς γι' αυτό που νιώθουμε μέσα μας. Κι όσοι μας αγαπούν στ' αλήθεια θα πρέπει να μας αγαπούν γι' αυτό που πραγματικά είμαστε. Να μας αγαπούν με όλα μας τα κενά και για όλα μας τα μειονεκτήματα...

9 σχόλια:

  1. Παντα μου αρεσε το γραψιμο σου. Ομως βλεπω οτι τελικα, στην ποιηση ΣΚΙΖΕΙΣ!Φιλια! Προσεχε τη Λιζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ γλυκιά μου πεταλούδα!
      Προσπαθώ να την προσέχω, δεν είναι πάντα εύκολο..
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Αυτό για κάποιο λόγο το ξεχώρισα από αυτά που διάβασα...Θα το αναδημοσιεύσω και στο blog....Είναι πανέμορφο...Με συγκίνησε!
    Φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ γλυκούλα μου!
      Πάντα με συγκινείς όταν αναδημοσιεύσεις δημιουργήματα μου..
      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
    2. <3 Αφού ξέρεις ότι τα αγαπώ <3 !

      Διαγραφή
  3. "Τις μικρές δόσεις θανάτου που μου υπενθυμίζουν ότι είμαι ακόμη ζωντανή." Αγαπώ το γράψιμο σου, γιατί μέσα στα κείμενα σου βρίσκω εμένα. Ειδικά σε μια φάση της ζωής μου, που ειλικρινά δεν ξέρω ποια είμαι και τι πρόκειται να κάνω από δω και μπρος. Σ' έυχαριστώ για αυτό και όπως είπε και η πεταλούδα από πάνω, να προσέχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια γλυκιά μου!
      Θα τη βρεις την άκρη, μην ανησυχείς..το δρόμο σου αν δεν τον χαράξεις, θα σε χαράξει αυτός..
      Κι εσύ να προσέχεις τον εαυτό σου!
      Φιλιά

      Διαγραφή