Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Ανέκφραστη Μαριονέτα

Εκείνη τη μέρα μου μίλησε ο καθρέφτης. 

Κοίταξα το μαύρο ρυάκι που αυλάκωνε το μάγουλό μου. «Πρέπει να βγάλουν επιτέλους μια μάσκαρα 'όχι πια δάκρυα'», σκέφτηκα, και με μια αποφασιστική κίνηση έσβησα από το πρόσωπό μου το θρασύ δάκρυ, το κρυφό συναίσθημα που δεν κατάφερα να συγκρατήσω.

Φόρεσα τη μάσκα μου ξανά. Έγινα πάλι εκείνη η ανέκφραστη μαριονέτα.

7 σχόλια:

  1. "Φόρεσα τη μάσκα μου ξανά. Έγινα πάλι εκείνη η ανέκφραστη μαριονέτα."

    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι από τα πιο πρόσφατα κομμάτια που έχω γράψει, το φετινό χειμώνα. Ήμουν εγώ η ίδια σε περίεργη φάση όταν το έγραφα, γι' αυτό -παρόλο που είναι μικρούλι- το αγαπώ πολύ..

      Χαίρομαι που σου άρεσε <3

      Διαγραφή
    2. Παρόλο που είναι μικρούλι αποδίδει τόσα πολλά!!! Και αυτό το κάνει και ξεχωριστό <3

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι ότι εκείνη τη στιγμή προσπάθησα να χωρέσω τόσα πολλά σωρευμένα συναισθήματα μέσα σε λίγες γραμμές, απλά και μόνο για να τα πετάξω από μέσα μου

      Διαγραφή
    4. Kαι το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο! <3

      Διαγραφή
  2. Πολυ ομορφα και γεματα συναισθηματα οσα μοιραστηκες μαζι μας εδω σημερα! Ομολογω πως το Αγαπης Συνθηματα το ξεχωρισα ιδιαιτερα, για την τρυφεροτητα αλλα και την αληθεια του. Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου πεταλούδα για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια

      Διαγραφή