Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ

Ακριβή Κληρονομιά

Τι έχω, άραγε, να χαρίσω σε όποιον ανακαλύψει
-έστω τυχαία-
τα χειρόγραφα μου;
Θα είναι μια εμπειρία μαγική
ή ένα απλό ξεφύλλισμα;
Τι θα σκεφτεί όποιος διαβάσει τυχαία
τις απόκρυφες σκέψεις μου;
Είναι άραγε κάτι που θέλει να διαβάσει;
Θα'ναι αντάξιο εύρημα για έναν "κατά λάθος αναγνώστη";
Κι αν εν τέλει αγαπήσει τη σκοτεινή μου πρόζα
και τους φεγγαρογητεμένους μου στίχους
ποια θα 'ναι η επόμενη κίνηση;
Θα μοιραστεί με άλλους τα θραύσματα της καρδιάς μου
ή μήπως θα τα ξεχάσει στα επόμενα βήματα;
Σαν να μην υπήρξαν ποτέ,
σαν να μη σήμαινε τίποτε εκείνη η στιγμή...
Θα μπορούσαν, άραγε, τα χειρόγραφα μου να γίνουν σχέση ζωής
ή είναι καταδικασμένα να βυθιστούν στη λήθη,
σαν μια ερωτική περιπέτεια που έχει οριστικά τελειώσει;

2 σχόλια:

  1. Εμένα όλα αυτά που γράφεις με αγγίζουν! Περιμένω πως και πως για καινούριες αναρτήσεις συνέχεια. Νιώθω ότι έχω έναν άνθρωπο ο οποίος μπορεί να εκφράσει πολλές φορές καλύτερα τα δικά μου συναισθήματα από ότι εγώ...
    Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Λιζα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες...
      Το ξέρεις ότι τα αισθήματα είναι αμοιβαία...το ιστολόγιο σου είναι ένα μέρος που -όσο σκοτεινό κι αν είναι- μου χαρίζει γαλήνη...νιώθω σαν να ανήκω εκεί, σαν αφιερωμένος αναγνώστης του, να ταυτίζομαι με αναρτήσεις και συναισθήματα... ;)

      Διαγραφή