Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012

Ταξίδι στην αλήθεια

Ζω..
Ζω ψάχνοντας μια αλήθεια
πολεμώντας Κύκλωπες και Λαιστρυγόνες
πορεύομαι στη σιγή...
Σε άσβεστες φλόγες κι ατέλειωτες θάλασσες
σε χώρες ανύπαρκτες
Ταξιδεύει το πνεύμα μου
όταν το αλυσσοδεμένο σώμα κλείνει τα μάτια...
Κι όταν η φαντασία σπάει τα μαύρα δεσμά
μια ΜΑΓΙΚΗ απόδραση
Για πού; Κανείς δεν ξέρει...
Πόσο καιρό;
Όσο μπορέσει η ψυχή να ταξιδεύει
Μια ζωή, για πάντα
Ένα κολοσσιαίο δευτερόλεπτο...
Κι ύστερα θα ηχήσει ξανά η φωνή της λογικής
Ο ήχος από πέτρα και σίδερο θα με γυρίσει
στην ανοιχτή φυλακή μου
που όμοιά της δεν υπάρχει...
Σκοτάδι στο φως, σιγή στις φωνές
μοναξιά μες το πλήθος
Όταν αγγίξεις τη αλήθεια μπορείς να παραμείνεις ο ίδιος;

3 σχόλια:

  1. Κι ύστερα θα ηχήσει ξανά η φωνή της λογικής
    Ο ήχος από πέτρα και σίδερο θα με γυρίσει
    στην ανοιχτή φυλακή μου
    που όμοιά της δεν υπάρχει...
    Σκοτάδι στο φως, σιγή στις φωνές
    μοναξιά μες το πλήθος
    Όταν αγγίξεις τη αλήθεια μπορείς να παραμείνεις ο ίδιος;

    Μου αρέσει πολύ η χρήση του υπερβατού σχήματος για να τονίσεις τη διαφορά της φαντασίας και της πραγματικότητας, του ονείρου και της ρουτίνας.. Επί της ουσίας είσαι ελεύθερος, αλλά δε μπορείς να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου.. Μια "ανοιχτή φυλακή" όπως είπες κι εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή την ιδέα της "σχετικής ελευθερίας" είχα στο μυαλό όταν έγραψα το στίχο που επεσήμανες.. Η αλήθεια είναι ότι το ποίημα μου ήρθε ως απάντηση στο ερώτημα "πώς πρέπει να ζούμε?".. Ήταν μια έμπνευση της στιγμής και δε θα με πιστεύεις άμα σου πω πόσο γρήγορα το ολοκλήρωσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι το ποίημα μου ήρθε ως απάντηση στο ερώτημα "πώς πρέπει να ζούμε?"

      Νομίζω ότι όντως έτσι πρέπει να ζούμε... ψάχνοντας μια αλήθεια... να μην επαναπαυόμαστε...

      Διαγραφή