Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Εν λευκώ

Τι θα έκανες αν σου χάριζα για λίγο την καρδιά μου;
Αν ήταν όλη δική σου, να τη διαχειριστείς όπως νομίζεις εσύ καλύτερα.
Αν σ' εξουσιοδοτούσα εν λευκώ να με φτάσεις στα άκρα.
Αν αφηνόμουν στο ρίσκο της αγάπης σου.
Πώς θα ήταν τα πράγματα τώρα;
Αν σου έστελνα λευκά όνειρα να βάψεις τους τοίχους τους με τα δικά σου χρώματα.
Ποια θα 'ταν αυτά;
Θα φώτιζαν άραγε τη ζωή μου;
Ή θα μου επέστρεφες όνειρα μουντά και γκρίζα, στραγγισμένα από ζωή;
Αν σου έδινα όλη την εξουσία του κόσμου επάνω στην ψυχή μου,
τι θα έκανες;
Θα γινόσουν έρωτας;
Άραγε θα τόλμαγες;
Ή μήπως ζώντας εν λευκώ κι εσύ θα περίμενες επουράνιο σημάδι;

4 σχόλια:

  1. Θα είχες κουράγιο να "διαχειριστείς" το είναι μου;
    Ή μήπως είμαι δυνατότερη από εσένα τελικά;
    Θα με κρατούσες κοντά σου;
    Ή θα με επέστρεφες σε μια στιγμή θλιμμένη;
    Θα με ελευθέρωνες από το ψέμα μου;
    Ή θα με άφηνες πνιγμένη στην "αλήθεια";
    Θα το άντεχες;
    Ή σαν το τέρας πρόβαλλε θα έφευγες ηττημένος;
    Αλήθεια, θα μπορούσες;
    Η μήπως η αδυναμία μου ήταν για σένα τελικά η λύση;

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου χάρηκα πολύ για την επιστροφή σου κι ακόμη περισσότερο χάρηκα που μετά από καιρό συμπληρώνουμε ξανά η μία αναρτήσεις της άλλης(αναμενόμενο πλέον).
      "Θα με κρατούσες κοντά σου;
      Ή θα με επέστρεφες σε μια στιγμή θλιμμένη;"

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Με κέντρισε τόσο ο τίτλος -για ευνόητους "μποφιλιακούς" λόγους- που δεν μπορούσα να μη γράψω! :)

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ για τους ίδιους "μποφιλιακούς" λόγους θέλησα να γράψω τη δική μου εκδοχή του τίτλου :)

      Διαγραφή