Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Όναρ


Τα όνειρα...
Γρήγορα τρένα σε ράγες.
Εξαφανίζονται ξαφνικά αφήνοντας μια οφθαλμαπάτη πίσω τους.
Οπτασία.
Οι ονειροπόλοι ταξιδιώτες τους μετρούν τ' αστέρια
Πολλοί ξεκινούν για το μεγάλο ταξίδι. Λίγοι τα καταφέρνουν.
Οι περισσότεροι κάπου χάνονται.
Η ζωή τους πάει αλλού. Ανεβαίνουν σε λάθος τρένα. Κατεβαίνουν πολύ νωρίς.
Σύγχυση.
Το τρένο σταματάει σε πολλούς σταθμούς.
Κάποιοι σε φέρνουν πιο κοντά στον προορισμό.
Άλλοι είναι ένα μικρό διάλειμμα πριν ανέβεις ξανά στο τρένο.
Μα οι χειρότεροι είναι αυτοί που σε κάνουν να ξεχάσεις το ταξίδι όλως διόλου.
Φτιάχνεις μια υποψία ζωής -γύρω απ' το σταθμό- και βλέπεις τα τρένα να περνάνε.
Κι εσύ κολλημένος εκεί -μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας.
Ματαίωση.
Οι ράγες κάθε σταθμού είναι φτιαγμένες από διαφορετικό υλικό·
Σίδηρος, χρυσάφι, διαμάντια, λουλούδια ή αγκάθια.
Πολλοί ταξιδιώτες βλέποντας τα αγκάθια διστάζουν να προχωρήσουν.
Οι περισσότεροι δε μαθαίνουν ποτέ ότι μετά τα αγκάθια ακολουθεί ένας πολύτιμος σταθμός.
Οι λίγοι που τολμούν βρίσκουν ένα μονάχα·
Ευτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου