Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ν' αγαπώ τον εαυτό μου και να τον μισώ ταυτόχρονα... Έμαθα να κλαίω χωρίς ντροπή και να γελάω με την ψυχή μου... Έμαθα να μη μετανιώνω γι' αυτά που αισθάνθηκα και να μην κοιτάω πίσω γιατί έχανα το δρόμο μπροστά μου... Μέσα από τις πιο μοναχικές στιγμές μου έμαθα ποια είμαι πραγματικά... Ο εαυτός μου ο χειρότερος εχθρός μου και ο φύλακας άγγελος μου...
Δεν είναι τόσο πεζή η καθημερινότητα, όσο την παριστάνουν μερικοί... Φτάνει μια λεπτομέρεια για να μετατραπεί σε γιορτή... Ένα λουλούδι στο κομοδίνο, ένα κερί στο τραπέζι, ένα χαμόγελο πλατύ... Δε φταίει η καθημερινότητα...
Η φαντασία φταίει που δεν την κάνει παρέα.....
ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night - Edgar Allan Poe

Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

PARADISO PERDUTO


PARADISO PERDUTO

Σ' ένα παράδεισο χαμένων ονείρων ξαγρυπνώ
αγκαλιά μ' ένα πνιγμένο λυγμό κι ένα χαμόγελο πικρό.
Ούτε κόλαση, ούτε παράδεισος
το καθαρτήριο, μια ατέρμονη λίστα αναμονής.
Να περιμένεις εκεί και να καίγεσαι
αδιάκοπα, δίχως πώς, τι, αν και γιατί.
Εδώ δεν άλλαξαν πολλά, μαντεύω ούτε κι εκεί.
Σαν ραγίσει δεν ξανακολλάει το γυαλί.
Το νιώθεις αυτό; είναι η καρδιά μου, κι είναι ραγισμένη.
Ο αδύναμος χτύπος, ένα κονσέρτο για μοναχικές ψυχές..
Ένας αγώνας δίχως σκοπό
δίχως ελπίδα
δίχως γυρισμό
και τι κερδίζεις;
Να καίγεσαι...

6 σχόλια:

  1. Απίστευτο!!! Είναι δικό σου ή απλά δεν το έχω διαβάσει; Αν είναι δικό σου, πολλά πολλά συγχαρητήρια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι καλή μου (εκτός από τον τίτλο και το "Το νιώθεις αυτό; είναι η καρδιά μου, κι είναι ραγισμένη" που τα πήρα απ' τις μεγάλες προσδοκίες)! ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Πωωω ντάξει...αυτό νομίζω ότι θα γίνει από τα αγαπημένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε συνηθίζω να ξεχωρίζω τα δημιουργήματα μου, αλλά αυτό είναι σίγουρα στα αγαπημένα μου!!! :)

      Διαγραφή
    2. Ναι και εμένα πιστεύω.... <3 <3 <3

      Διαγραφή